Najchętniej czytane wpisy 2016 roku


Wszyscy robią podsumowania, więc zrobię i ja. Który post czytaliście najchętniej? Zdecydowanym zwycięzcą spośród wszystkich wpisów jest post 'O lukrecji i salmiakki', ale ponieważ opublikowałam go w 2015 roku, więc się nie liczy.


Najchętniej czytane posty w 2016:


  1. Paistettu kuha – smażony sandacz, muszę przyznać, że nieco mnie to zdziwiło, bo to właściwie taki przepis, bez przepisu ;-) Zwykła ryba i zwykła sałata. Widać, też lubicie proste i nieskomplikowane potrawy – tak jak ja!

  2. O alkoholu – to zapewne dzięki legendom krążącym na temat spożycia alkoholu w Finlandii.
  3. 10 powodów dla których warto odwiedzić Finlandię, szczerze mówiąc mogłabym dodać następne 10, więc może zrobię o tym osobny wpis ;-)
  4. Juhannus – najważniejsze, zaraz po Bożym Narodzeniu fińskie święto. Jeżeli jeszcze nie poznaliście magii Juhannusa, polecam przeczytać.
  5. Runebergin tortut – w lutym obchodzimy dzień Runeberga, macie jeszcze dużo czasu, aby zostać mistrzami tych ciastek.
 
Rok 2016 dla mnie rokiem wielkich zmian i ciężkiej pracy. Zmiany w moim życiu prywatnym i zawodowym - zmiana pracy, dwie przeprowadzki oraz ogromny remont - wymagały bardzo dużo siły i energii,  dlatego nie mogłam poświęcić blogowi tyle czasu ile planowałam. Mam nadzieję, że w tym roku wszystko się unormuje. A przeprowadzka, na szczęście tylko jedna planowana jest dopiero pod koniec roku :-) Powodzenia w Nowym Roku!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty